CARDURILE CO-BRANDED, O TEAPA DE PROPORTII


Data: 18.07.2008

Mai multe banci au lansat in ultimii ani carduri co-branded emise in colaborare cu principalii parteneri de afaceri.

Acest business este, in general, unul \"de familie\", in sensul ca mari companii, de regula straine, ofera clientilor din baza proprie de date un card emis de banca cu care colaboreaza, informeaza Gardianul.

Acestora le sunt promise numeroase facilitati, de la dobanzi preferentiale la reduceri si promotii exclusive. Totusi, activarea unui astfel de card pentru un client se dovedeste un adevarat test de rabdare si perseverenta.

Toate astea nu se intampla din vina companiilor care ofera bazele de date, ci din cauza bancilor care emit respectivele carduri.

Desi nu le solicita, in cazul in care se decid sa intre in posesia acestor carduri, persoanele respective risca sa astepte luni bune pentru a obtine produsul \"de fidelizare\".

Termenul standard de emitere a cardului este de cateva zile, insa activarea consuma foarte mult timp. Astfel, daca pentru cardurile de credit obisnuite timpul de activare este de o saptamana, pentru un card co-branded, astepti chiar si 3 pana la 6 luni.

Avantajul cardurilor co-branded il reprezinta reducerile sau bonusurile la produsele sau serviciile achizitionate de la o serie de companii cu care banca are parteneriate.

In schimb, folosirea cardurilor pentru plata facurilor sau scoaterea banilor de la ATM-uri sunt taxate cu dobanzi de circa 30%. In plus, taxa anuala de administrare a cardurilor este in medie 30-40 de lei.

Sumele lunare de rambursat sunt de minimum 2% din suma cheltuita, iar perioada de gratie este de 50-55 de zile, valabila doar daca posesorul cardului a achitat toata suma consumata de pe card.

Pentru obtinerea unui card co-branded sunt necesare documente de identitate, acte privind veniturile incasate, date de la Biroul de credit si de la centrala Riscurilor Bancare, care sa arate solvabilitatea clientului.

Sursa: Ziare.com

Articole Asigurare Bunuri »

Romanii fura biciclete albastre

Doar 37 la suta dintre romani isi fac asigurari pentru bicicleta, 54 la suta prefera sistemele...

Leul a inceput saptamana cu dreptul

Leul a continuat sa se intareasca in prima zi a saptamanii fata de principalele monede...

Bancile dau credite mai ieftine cu asigurare de viata

Bancile sunt tot mai putin dispuse sa isi asume riscuri in ceea ce priveste creditarea, astfel...

EximBank: IMM-urile raman tinta noastra principala

Sustinerea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii reprezinta una dintre prioritatile...

Politele Porsche Asigurari pot fi platite prin Direct Debit

Porsche Asigurari, parte a Porsche Finance Group Romania a introdus serviciul Direct Debit pentru...

Articole Actualitate »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Sistemul asigurarilor din Romania se apropie de varful istoric din 2008

Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...

Guvernanta corporativa pentru operatorii din pietele financiare nebancare – in atentia ASF

Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...

De ce avem nevoie de asigurari de sanatate private

Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...

Fondul de Garantare a Asigurarilor cere creditorilor Astra sa trimita cereri de despagubire

Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...

BursaAsigurarilor