Vezi ce tehnologie de ultima ora foloseste BCR pentru a comunica eficient cu clientii


Data: 19.10.2012

O strategie de marketing reusita este sa poti discuta personal cu fiecare client in parte. Strategia suprema de marketing este sa poti vorbi in acelasi timp cu toti clientii tai, asigurandu-te ca fiecare primeste o consultanta personalizata. BCR poate face acest lucru acum cu ajutorul sistemului IBM Analytical CRM, unul din cele mai importante sisteme IBM Unica implementate in Europa Centrala si de Est.

Concret, folosind acest sistem se pot planifica, proiecta, implementa, masura si analiza campanii de marketing foarte personalizate care se desfasoara pe mai multe canale si in valuri succesive.

BCR a implementat aceasta metoda de comunicare cu clientii sai pentru definirea si implementarea unui dialog interactiv cu orice client. O tehnologie cheie pentru solutia IBM Unica este Universal Data Interconnect™ (UDI), care permite conectarea simultana la bazele de date existente, registre, sisteme operationale si alte documente pentru a accesa informatii din surse multiple si a livra rapoarte de campanie intr-o mare varietate de formate.

Aceste functionalitati avansate reprezinta motivul principal pentru care BCR a ales solutia IBM.

“Principalul nostru obiectiv este sa intelegem si sa rezolvam nevoile clientilor oferindu-le produse si servicii mai simple, mai accesibile si de o calitate inalta(…). De aceea, ne straduim permanent sa ne optimizam activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operationale, precum aceasta solutie Analytical CRM”, declara Radu Nelepcu, directorul executiv al Directiei Organizare si Solutii IT din BCR.

Solutia IBM Analytical CRM include urmatoarele componente:

IBM Unica Campaign Management pentru segmentarea si selectia clientilor;

IBM Unica Campaign Optimization pentru optimizarea interactiunilor cu clientii;

Solutii IBM Data Mining (SPSS – Statistical Package for the Social Sciences) pentru analize predictive;

Aplicatia IBM Unica Marketing Operations pentru utilizarea optima a resurselor de Marketing ale campaniei.

IBM poate furniza clientilor toate instrumentele necesare, permitandu-le sa ofere solutii bancare personalizate si atentie considerabila clientilor. Prin intermediul solutiei implementate, IBM sprijina BCR pentru obtinerea de avantaje competitive.

 

 

 

Articole Asigurari Viata »

Ovidiu Racoveanu, director pentru asigurari de viata la Asirom

Ovidiu Racoveanu, fost membru in boardul Generali, a fost numit director de subscriere pe asigurari...

Aegon Romania, crestere cu 50% a primelor brute subscrise in primele 9 luni

Compania de asigurari de viata Aegon a inregistrat in primele noua luni ale acestui an un volum...

Togan, Aegon: 10% vanzari de polite prin brokeri pentru 2015

Aegon Romania a incheiat in toamna acestui an parteneriate cu peste 30 de brokeri de asigurare...

BROM si Garanta Asigurari premiaza clientii care incheie o asigurare de viata pentru copii

Banca Romaneasca si Garanta Asigurari ofera premii in bani clientilor care incheie o polita de...

Astra lanseaza asigurarea complexa a proprietarilor de animale de companie

Astra Asigurari a lansat asigurarea complexa de raspundere civila a proprietarilor de animale de...

Articole Actualitate »

Viitorul RCA sta sub semnul online-ului?

Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...

Sistemul asigurarilor din Romania se apropie de varful istoric din 2008

Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...

Guvernanta corporativa pentru operatorii din pietele financiare nebancare – in atentia ASF

Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...

De ce avem nevoie de asigurari de sanatate private

Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...

Fondul de Garantare a Asigurarilor cere creditorilor Astra sa trimita cereri de despagubire

Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...

BursaAsigurarilor