Scaderea numarului de clienti a fost cauzata de cresterea tarifelor la RCA cu 30-40%, pentru a face aceasta activitate mai profitabila. Asirom, al treilea jucator din piata asigurarilor, a inregistrat in campania RCA (asigurari de raspundere civila auto obligatorie) recent incheiata o reducere cu 20% a numarului de clienti (60.000 de polite), din cauza majorarii tarifelor.
"Am pierdut multi clienti pentru ca am avut preturi mai mari cu 30-40% fata de campania precedenta, iar oamenii s-au dus la companiile cu preturi mai mici. In total, am vandut circa 240.000 de polite", a declarat Boris Schneider, directorul general al Asirom, companie detinuta de Vienna Insurance Group.
Campania RCA se desfasoara in perioada decembrie-ianuarie, cand mare parte din soferi isi reinnoiesc politele. Multi asiguratori se bazeaza pe aceste luni pentru a-si majora semnificativ afacerile si desfasoara ample campanii publicitare pentru a atrage cat mai multi clienti.
Un articol de: Angela Placinta
Integral in Ziarul Financiar
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Decontarea directa, cu propria polita RCA, presupune reparea unui autovehicul in baza propriului...
Polita RCA ar putea avea pret variabil, in functie de profilul de risc al beneficiarului, estimat...
Mobilizare generala impotriva maririi RCA Transportatorii din Romania anunta mobilizarea generala...
Anul 2015 ar putea marca o reluare de ciclu pe piata asigurarilor din Romania, sunt de parere...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...