Romanii nemultumiti de serviciile bancare au semnalat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) inca de la inceputul anului. Astfel, peste 800 de romani s-au plans de dobanzi prea mari si de modificarea clauzelor contractuale fara o instiintare in prealabil.
"Trebuie sa analizam fiecare plangere in parte pentru a vedea unde a fost incalcata legislatia si unde este vorba despre vina consumatorului, in caz ca acesta nu a citit cu atentie ce semneaza", a declarat Mihai Meiu, seful Directiei de Integrare Europeana din cadrul ANPC, citat de Ziare.com.
La inceputul anului 2009, Oficiul pentru Protectia Consumatorului a dat startul campaniei de informare "Nu semna cu ochii inchisi". Scopul acesteia este cel de a aduce la cunostinta consumatorului riscurile la care este supus in cazul in care nu este atent la ce semneaza.
La nivelul anului trecut ANPC a inregistrat aproximativ 52.000 de reclamatii din care majoritatea au dat castig de cauza consumatorilor.
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Decontarea directa, cu propria polita RCA, presupune reparea unui autovehicul in baza propriului...
Polita RCA ar putea avea pret variabil, in functie de profilul de risc al beneficiarului, estimat...
Mobilizare generala impotriva maririi RCA Transportatorii din Romania anunta mobilizarea generala...
Anul 2015 ar putea marca o reluare de ciclu pe piata asigurarilor din Romania, sunt de parere...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...