Campania RCA din lunile decembrie si ianuarie le va aduce asiguratorilor circa o treime din vanzarile anuale de polite de raspundere civila auto obligatorie, estimeaza companiile care activeaza pe aceasta piata.
`Acum patru ani, aproape suta la suta din clienti veneau in decembrie pentru a reinnoi asigurarea RCA. Varful de vanzari a scazut foarte mult, anul acesta ponderea vanzarilor din aceasta perioada va fi de circa 30%, iar la anul s-ar putea sa nu mai vorbim deloc de campanie RCA`, a declarat Catalin Stroe, directorul de vanzari si marketing al Asirom.
Ponderea vanzarilor de RCA in timpul campaniei, cand asiguratorii cheltuiesc sume importante pentru publicitate, scade deoarece tot mai multi soferi isi innoinesc polita in timpul anului. Din 2005 asigurarea RCA este valabila un an aniversar, adica timp de 12 luni, iar pana atunci era emisa pentru un an calendaristic, ceea ce inseamna ca expira in decembrie.
Un articol de: Angela Placinta
Integral in Ziarul Financiar
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Decontarea directa, cu propria polita RCA, presupune reparea unui autovehicul in baza propriului...
Polita RCA ar putea avea pret variabil, in functie de profilul de risc al beneficiarului, estimat...
Mobilizare generala impotriva maririi RCA Transportatorii din Romania anunta mobilizarea generala...
Anul 2015 ar putea marca o reluare de ciclu pe piata asigurarilor din Romania, sunt de parere...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...