Procesul de schimbare a imaginii prin care a trecut in ultimele luni Asirom, unul dintre cei mai mari asiguratori de pe piata, a contribuit semnificativ la majorarea afacerilor, afirma directorul general al companiei, Boris Schneider.`Impactul rebrandingului a fost mare, s-a vazut in venituri si in imaginea noastra. A contribuit cu aproximativ jumatate din cresterea pe care am avut-o pana acum, datorita noii abordari a pietei`, spune Schneider.
Potrivit estimarilor sale, compania a incheiat primele noua luni cu o crestere a afacerilor de circa 22%, pana la 565-570 mil. lei (circa 155 mil. euro). Pentru tot anul, el estimeaza afaceri de 800 de milioane de lei (peste 220 de milioane de euro). Asirom este listata la Bursa de Valori Bucuresti si are o capitalizare de aproximativ 65 de milioane de euro.
Un articol de: Angela Placinta
Sursa: Ziarul Financiar
Asigurarea locuintelor din Romania a devenit, incepand de joi, obligatorie. Romanii vor fi nevoiti...
Soferii care au fost loviti in trafic de alti conducatori auto isi vor vedea masinile reparate, pe...
Trimestrul trei le-a adus asiguratorilor de pe piata locala noi scaderi ale primelor brute...
ASIROM Vienna Insurance Group lanseaza noua asigurare de sanatate MEDICAL SELECT PLUS, ce...
Intr-un top al despagubirilor platite de asiguratori un loc fruntas il ocupa un producator de...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...