Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL), jucator specializat pe nisa economisirii-creditarii in domeniul imobiliar, va atrage anul acesta circa 50 - 55.000 de noi clienti, a declarat ieri Hans Schmid, directorul national de distributie al RBL. Oficialul bancii a adaugat ca pentru atingerea acestui target RBL va derula incepand din 15 noiembrie o campanie de promovare a produselor prin infiintarea a 50 de sucursale mobile in hipermarketurile si supermarketurile din Capitala si din tara. Campania va dura doua luni.
Potrivit oficialilor bancii, valoarea totala a contractelor incheiate in 2006 a fost de aproximativ 600 de milioane de euro, iar numarul total de clienti a ajuns in acest moment la 120.000. Suma medie contractata a fost de aproximativ 5.500 de euro anul trecut, in timp ce in prezent aceasta suma a crescut pana la 6.000 de euro.
Un articol de: Miruna Lebedencu
Integral in Ziarul Financiar
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...