Numai o treime dintre romani au declarat ca in momentul in care achizitioneaza un produs sau serviciu au toate informatiile de care au nevoie, comparativ cu o pondere de circa 50% in Germania sau Cehia, potrivit unui studiu comandat de grupul de asigurari Aviva.
In 2008, doar 30% dintre romanii care intentionau sa achizitioneze un produs sau serviciu financiar au declarat ca apeleaza la sfatul consilierilor profesionisti, fata de circa 80% in Belgia sau Olanda. In tarile din Europa Centrala si de Est clientii sunt predispusi sa utilizeze ca sursa principala de informare prietenii, familia, rudele sau cunostintele, insa pe masura ce pietele se dezvolta, cresc sansele clientilor de a primi sfaturi impartiale, arata studiul Aviva.
Un articol de: Izabela Badarau
Integral in Ziarul Financiar
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...