Aflate in expansiune pe piata romaneasca, bancile si societatile de asigurari fac recrutari in permanenta, atat pentru sediile din Bucuresti, cat si pentru cele deschise in marile orase. Se cauta cu precadere specialisi in domeniul IT, dar si absolventi de studii economice, juridice, matematicieni sau specialisti in relatii cu publicul.
Experienta este una dintre conditiile care stau la baza obtinerii unui job in domeniul bancar sau in cel al asigurarilor. Candidatii sunt selectati si pe baza cunostintelor de limbi straine sau de operare pe calculator. Angajatorii pun pret si pe seriozitatea candidatilor, pe abilitatile acestora de relationare. O atitudine proactiva, spiritul de echipa si capacitatea de a lucra in conditii de stres permit obtinerea unui job in unele dintre cele mai dinamice, dar si mai bine platite domenii.
Mai multe posturi la Bancpost
1. Bancpost angajeaza profesionisti cu experienta vasta care sa contribuie la dezvoltarea activitatii in Centrele de Afaceri din Bucuresti, Timisoara, Oradea, Pitesti, Bacau, Iasi, pentru pozitia de:
Manager de Relatii Clienti Corporatii
Cerintele postului:
- Sa gestioneze un portofoliu de clienti, asigurand vanzarea produselor si serviciilor bancare cu scopul fidelizarii clientilor existenti si a atragerii de clienti noi
- Sa evalueze, sa negocieze si sa propuna conditii de creditare pentru clientii din portofoliu
- Sa intocmeasca dosarele de creditare in vederea aprobarii
- Sa mentina contactul permanent cu clientii, sesizand oportunitati si generand solutii financiare in concordanta cu nevoile clientilor si oferta bancii
Criterii pentru selectie:
- Studii superioare, preferabil economice
- Experienta bancara de cel putin 2 ani intr-o pozitie similara sau de analiza financiara pentru companii
- Buna cunoastere a produselor, serviciilor si regulamentelor bancare
- Buna intelegere a mediului de afaceri local
- Excelente abilitati antreprenoriale, orientare spre rezultate si lucrul in echipa
- Cunostinte de limba engleza si si lucru pe calculator
Toate aplicatiile vor fi tratate cu maximum de confidentialitate.
Sef agentie si coordonator servicii clienti
Bancpost angajeaza profesionisti care sa contribuie la dezvoltarea activitatii in Bucuresti pentru urmatoarele pozitii: sef agentie si coordonator servicii clienti.
Sef Agentie
- Este reprezentantul legal al bancii in relatiile cu comunitatea locala, clientii si personalul din subordine
- Implementeaza politicile si reglementarile Bancii
- Asigura eficienta procesului de vanzare de produse si servicii oferite cu scopul atingerii obiectivelor stabilite de Banca
Coordonator Servicii Clienti
- Ofera informatii si asigura servicii clientilor Bancii si se preocupa de atragerea de noi clienti
- Promoveaza produsele si serviciile oferite de banca in baza unor indicatori cantitativi si calitativi stabiliti de Banca
Criterii pentru selectie:
- Studii superioare, preferabil economice sau juridice
- Experienta bancara de minimum 2 ani in activitatea de vanzari, creditare sau servicii clientela
- Buna cunoastere si intelegere a mediului de afaceri local
- Buna cunoastere a produselor si serviciilor bancare
- Excelente abilitati de vanzare si negociere
- Excelente abilitati de conducere a echipei
- Cunostinte de limba engleza si operare PC
Daca doriti sa lucrati intr-un mediu dinamic si competitiv, care sa va ofere oportuitati de dezvoltare a carierei, trimiteti aplicatia dumneavoastra insotita de o scrisoare de intentie, pana la data de 20 octombrie 2006, in atentia Diviziei Resurse Umane, la numarul de fax: 021/ 321.30.01 sau pe adresa de e-mail: [email protected]
Volksbank angajeaza specialisti IT
Banca austriaca cu o traditie in domeniul bancar de peste 150 de ani si cu mai mult de 150 de filiale in Europa angajeaza pentru sediul central din Bucuresti: Specialisti IT.
Cerinte:
- Studii superioare in domeniul IT sau intr-un domeniu similar
- Foarte bune cunostinte de limba engleza- atat scris, cat si vorbit
- Abilitati de comunicare si organizare
- Spirit de echipa si dinamism in abordare
IT Programmer (ITP)
- Buna cunoastere a MS SQL Server
- Buna cunoastere a Visual Basic, ASP, HTML, Java, NET
- Cunostinte analitice
- Este considerata un avantaj experienta in domeniul bancar pe o pozitie similara
IT Support (ITS)
- Buna cunoastere a sistemului de operare MS
- Buna cunoastere a tehnologiilor de retrea si de comunicare
- Cunoasterea sistemului de operare IBM , a aplicatiilor MISYS sau a aplicatilor tehnologice JVM constituie un avantaj
- Este considerata un avantaj experienta in domeniul bancar pe o pozitie similara
Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie, specificand postul pentru care aplica, pana cel mai tarziu la 15 Octombrie 2006, la: Departamentul HR, e-mail: [email protected]. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Angajari la GRAWE ROMANIA- ASIGURARE SA
Grawe Romania Asigurare SA, companie austriaca de asigurari de viata, angajeaza petru Bucuresti, personal pentru urmatoarele posturi:
1. Departament Actuariat: Junior Actuar (COD A1)
Cerinte:
- Absolvent al Facultatii de Matematica, diploma si in economie reprezinta un avantaj
- Cunoasterea legislatiei in domeniu
Responsabilitati:
- Elaborarea planului de afaceri in corelare cu Departamentul de Actuariat
- Administrarea/ intretinerea bazei de date
- Sustinerea si sprijinirea procesului de vanzare
2. Departament Contabilitate- casier (COD C2)
Cerinte:
- Studii economice
- Experienta in domeniu, minimum 1 an
- Seriozitate, promptitudine
- Rezistenta la stres
Responsabilitati:
- Operatiuni de incasari si plati
- Intocmire registru casa zilnic
- Depunere si ridicare documentatie banca
- Intocmire formulare de retragere numerar, schimb valutar , ordine plata, alte sarcini asimilate contabilitatii primare (nu se includ inregistrarile in contabilitate)
3. Departament Contabilitate: Economist (COD E3)
Cerinte:
- Studii superioare economice
- Experienta intr-un sistem integrat- SAP poate constitui un avantaj
- Experienta de minimum 2 ani in domeniu
- Abilitati de comunicare si responsabilitate profesionala
- Spirit de echipa si capacitate de a lucra eficient in conditii de stres si termene limita
Responsabilitati:
- Organizarea contabilitatii financiare, preluarea si inregistrarea cronologica a operatiunilor economico-financiare
- Intocmirea corecta a documentelor specifice fiecarei operatiuni, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
- Realizarea platilor prin banca, in format electronic
- Intocmirea cash-flow-ului
3. Departament Juridic: Junior Legal Adviser (COD LA4)
Cerinte:
- Cunoasterea legislatiei muncii, legislatiei comerciale si civile
- Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj
- Buna capacitate de analiza si organizare
Responsabilitati:
- Redactare si analiza contracte
- Redactare hotarari AGA
- Consultanta
4. Departament de Asigurare- Operator (COD OA5)
Cerinte:
- Abilitati de organizare, persoana ordonata
Responsabilitati:
- Introducerea datelor in calculator
- Prelucrarea bazei de date
- Gestionarea relatiei cu clientii
5. Departament Secretariat- Receptionera (COD R6)
Cerinte:
- Abilitati de comunicare, experienta in relatiile cu publicul
- Rezistenta la stres si atentie la detalii
Responsabilitati:
- Primirea si gestionarea corespondentei, apelurilor telefonice si mail-urilor
- Transmiterea si gestionarea documentelor primite/ transmise prin fax
- Evidenta/ arhivarea documentelor din cadrul firmei
- Mentinerea relatiei cu clientii/ furnizorii
6. Departament Client Service- Operator (COD OCS7)
Cerinte:
- Abilitati de comunicare si relationare, experienta in relatiile cu publicul
- Rezistenta la stres si atentie la detalii
Responsabilitati:
- Oferire suport informational clientilor companiei
- Primirea si gestionarea apelurilor telefonice
- Analizarea problemelor semnalate de clienti, evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare
- Relatii cu publicul
7. Departament Underwriting Medical- Junior Underwriter (CODU8)
Cerinte:
- Pregatire medicala, experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj
- Capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva
8. Departament Contabilitate: Economist (EGD)
Cerinte:
- Studii superioare economice
- Cunostintele de operare in Ciel constituie un avantaj
- Experienta de minimum 2 ani in domeniu
- Abilitati de comunicare si responsabilitate profesionala
- Spirit de echipa si capacitate de a lucra eficient in conditii de stres si termene limita
Responsabilitati:
- Efectuarea si verificarea contabilitatii primare: situatii furnizori, clienti; registre banca lei-valuta, registre casa lei-valuta; jurnal cumparari; jurnal vanzari
- Efectuarea contabilitatii financiare pe baza contabilitatii primare, respectiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare
- Intocmirea balantei si a bilanturilor anuale si a raportarilor contabile semestriale
Cerinte obligatorii pentru toate posturile:
- Cunostinte bune de limba engleza si/ sau germana
- Cunostinte foarte bune de operare pe calculator: Microsoft Office
Va rugam sa trimiteti CV, insotit de o fotografie recenta si o scrisoare de intentie, in limba engleza sau germana, pe adresa : Str. Vulturilor, Nr. 98A, sector 3 , Bucuresti sau mail: [email protected].
Va rugam sa mentionati codul pozitiei pentru care aplicati.
Numai candidatii care corespund profilului nostru vor fi contactati.
Sursa: www. ghiseulbancar.ro
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...