Oprirea temporara are ca scop efectuarea unor lucrari de intretinere si mentenanta.
BCR va asigura in aceasta perioada continuitatea serviciilor de urgenta: BCR Asistenta Carduri si BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodata, clientii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informatii personalizate si vor putea efectua tranzactii in intervalul normal de functionare 8:00-22:00.
Intreruperea va viza doar serviciile de informare generala: InfoBCR, InfoBpL si contactarea clientilor care au solicitat informatii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR si a site-urilor partenere, sau din aplicatia Click 24 Banking BCR. Solicitarile primite de la clienti prin aceste canale de comunicare vor fi analizate incepand de luni, 30 august 2010.
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...