BRD-SocGen, a doua banca de pe piata, a ajuns sa aiba in portofoliu 6.000 de utilizatori ai serviciului de Internet-banking pentru intreprinderi mici si mijlocii (IMM) lansat in urma cu un an. Platforma a fost dezvoltata recent, incluzand acum si informatii despre produsele si serviciile adresate acestei categorii de companii.
Banca asteapta o crestere importanta a numarului de utilizatori pentru BRD@ffice in conditiile in care a restructurat oferta, incluzand serviciul de internet-banking in pachete cu alte produse dedicate IMM-urilor. Spre comparatie, BRD are circa 100.000 de clienti pentru serviciul de internet-banking dedicat persoanelor fizice, portofoliul crescand pe parcursul anului trecut cu 130%.
Un articol de: Liviu Chiru
Sursa: Ziarul Financiar
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...