Serviciul BRD ePayment, rezultat al unui parteneriat strategic intre BRD Societe Generale si Gecad ePayment, este disponibil de astazi si se adreseaza celor care vor sa inceapa o afacere online sau sa desfasoare deja tranzactii pe internet.
Prin acest serviciu se doreste furnizarea de solutii de comert electronic stabile, sigure si eficiente tuturor companiilor romanesti. Acordul va permite si gestionarea in comun, de catre GECAD ePayment si BRD Societe Generale a unor contracte de amploare in domeniul comertului electronic. `Ne adresam companiilor mici si mijlocii care pot gasi prin acest serviciu o modalitate de a-si dezvolta afacerea`, a declarat Geo Bavro, director al departamentului strategic si marketing directia monetica si canale de distributie a BRD. El a aratat ca un astfel de business este mai putin costisitor decat dezvoltarea unei retele in stil propriu.
`Noi oferim solutii
O alta strategie pentru perioada imediat urmatoare o reprezinta activitatea de promovare, cu scopul de a atrage cat mai multi utilizatori de carduri spre aceasta zona. Potrivit reprezentantilor celor doua parti, alaturi de oferta comerciala aceasta colaborare presupune derularea unor proiecte comune de informare a publicului, comercianti si cumparatori deopotriva, asupra beneficiilor tranzactiilor online.
Magazin online cu cateva sute de euro
In prezent exista peste opt milioane de carduri bancare si sase milioane de utilizatori de internet, urmand ca in 2007 - 2008, numarul de internauti sa ajunga la 8 milioane. Aceste cifre sunt incurajatoare pentru comertul electronic, care tinde sa prinda tot mai mult teren si in
Ce platesc la deschiderea unui business online?
Cei care vor sa isi lanseze o astfel de afacere trebuie sa achite o taxa de instalare de 200 de euro, comisioane de acceptare a tranzactiilor pe carduri, care include servicii de comert electronic, in valoare de 4,5% si un abonament lunar de cateva zeci de euro. Comerciantii care efectueaza un volum de tranzactii redus pot negocia un comision mai mare si un abonament lunar mai mic.
Potrivit datelor furnizat de Gecad, anul trecut existau 400 de magazine online, urmand ca la finele acestui an acestea sa ajunga la 800 de magazine. De asemenea, volumul tranzactiilor online prin cardurile bancare in magazinele online romanesti a fost de 2,1 milioane de euro in primele sase luni ale anului, potrivit datelor Romcard. Pana la sfarsitul lui 2006 sunt estimate tranzactii in valoare de 10 milioane de euro. Aceasta crestere prognozata se datoreaza in special parteneriatului incheiat in ultima luna cu
Un articol de: Nicoleta Margineanu
Sursa: www.bankingnews.ro
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...