Banca Romana pentru Dezvoltare - Groupe Societe Generale a lansat, miercuri, impreuna cu VISA, un concurs de design pentru carduri, dedicat amatorilor, prin care spera sa dea o noua `fata` cardurilor sale, care sa atraga noi clienti.
Concursul, denumit `Fii creatorul unui card VISA!` si promovat de vedeta de televiziune Gianina Corondan, are ca tema centrala `valorile pe care Romania le aduce Uniunii Europene`.
Ideea concursului apartine VISA, care a avut, recent, o initiativa similara in Serbia, iar BRD s-a asociat pentru ca este interesata de a se diferentia pe piata romanesca a cardurilor. `Suntem interesati de a oferi produse personalizate clientilor, tendinta care exista de altfel si pe piata altor produse`, a declarat directorul de strategie si marketing al BRD - SocGen, Jean-Baptiste Hueber, prezent la conferinta de lansare a concursului.
`Acum un an, BRD a inceput o campanie promotionala fara precedent, destinata lansarii si promovarii unor carduri cu design special, unice in lume, avand imaginea celor mai importanti sportivi romani: Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Cu acea ocazie, banca noastra a stabilit un record de emitere in cadrul organizatiei VISA CEMEA. De aceasta data, vrem sa incurajam inovarea intr-un moment istoric: integrarea Romaniei in Uniunea Europeana`, adaugat Hueber.
De altfel, experienta lansarii cardurilor cu design special de anul trecut a dat incredere conducerii bancii, care considera `personalizarea` cardurilor un mijloc eficient de atrasgere a clientilor. `Am emis 500.000 de carduri din editia speciala cu mari sportivi intr-un interval de doua luni anul trecut, ceea ce reprezinta un mare succes de public`, a aratat directorul de strategie si marketing al BRD - SocGen.
In general, clientii, care incep sa aiba din ce in ce mai multe carduri in portofel, au tendinta de a utiliza mai des cardurile cu design personalizat, care ies in evidenta, a mentionat Hueber. Iar vicepresedintele VISA CEMEA (departamentul VISA pentru Europa Centrala, Orientul Mijlociu si Africa), Catalin Cretu, a afirmat ca tendinta catre personalizare a cardurilor `arata ca piata romaneasca a ajuns la un anumit grad de maturitate, in care clientii sunt mai pretentiosi`.
Mai mult, felul cum arata un produs sau un obiect este in ton cu ceea se intampla in Romania in acest moment, mai alesa in privinta arhitecturii urbane si a necesitatii de a reface un `stil` al orasului. `Noi la design suntem catastrofali si n-ar fi rau sa mai lucram la acest lucru, incepand cu modul cum arata orasul cu cladirile lui`, a declarat Gianina Corondan.
Concursul lansat de VISA si BRD vine pe fondul unei piete romanesti a cardurilor in expansiune rapida. Numarul de carduri active de pe piata romaneasca a ajuns la 8,567 milioane la sfarsitul lunii septembrie, in crestere cu 28,37% fata de septembrie 2005, cand numarul acestora era de 6,674 milioane, potrivit unui raport publicat, in aceasta saptamana, de banca centrala.
Sursa: www.newsin.ro
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...