Cea mai mare companie de distributie, Interbrands, are ca plan anticriza pentru 2009 doar dezvoltarea, pentru a castiga din volum pierderile din valoarea pietei. Astfel compania renuntat la planurile de listare la bursele din Bucuresti si Londra.
"Deocamdata ne intereseaza sa ne intarim pozitia, sa ne largim portofoliul si abia apoi sa revenim la strategia initiala. Nu stiu cand se va intampla acest lucru", a declarat Rand Sherif, seful Interbrands, citat de Business Magazin.
Acesta a mai adaugat ca prioritar esre ca intreaga companie sa creasca cu orice pret.
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...