NetBridge Investments, firma ce detine brandul Boom Online Advertising, care domina piata de publicitate online, nu resimte deocamdata criza, declara Valentin Oeru, director executiv.
In schimb, "sunt zvonuri, sunt discutii, sunt tot felul de conferinte la care se discuta despre aceasta criza". Oeru a explicat ca zvonurile se refera la posibile taieri de bugete sau chiar reduceri la zero ale acestora, pentru publicitatea online.
Pe de alta parte, NetBridge a lansat de curand un proiect de succes impreuna cu Orange, pe 45 de site-uri de web. Avantajul acestora este ca le-a crescut traficul, iar al companiei Orange ca si-a facut campanie pentru oferta sa de Internet pe telefonul mobil.
Asa a rezultat "cel mai mare concurs online desfasurat in Romania, cu cele mai mari rezultate", cum il caracterizeaza Valentin Oeru.
Urmariti interviul video cu Valentin Oeru realizat de Florin Budescu, redactor Ziare.com:
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...