Piata de carduri are un potential ridicat de dezvoltare, in conditiile in care doar jumatate din populatie detine un card bancar, iar romanii sunt mai preocupati de felul cum arata produsul decat de securitatea acestuia, a declarat managerul MasterCard Europe Romania, Denisa Mateescu, scrie Mediafax.
"Respondentii la sondajul MasterCard pareau mai preocupati de design-ul cardului decat de securitate, iar aceasta este o problema de educare a pietei.Cred ca nu multi consumatori fac diferenta intre cardul cu banda magnetica si cel cu cip. Trebuie sa educam piata, consumatorul, pentru ca el sa poata sa faca o alegere in cunostinta de cauza, intrucat atunci si el va fi multumit si industria va merge bine", a spus Mateescu, la un seminar despre piata de carduri din Romania.
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...