MasterCard Europe isi intareste pozitia pe piata platilor contactless prin lansarea primului pilot european MasterCard PayPass cu carduri co-branded, in parteneriat cu Banque Accord, institutia bancara a lantului francez de hypermarket Auchan. Proiectul initial se va derula pe sase luni, va include si magazinele de haine Bizbee si lantul de restaurante Flunch si va fi dezvoltat in Englos, la vest de Lille, in nordul Frantei. Practic, pilotul va fi baza de pornire pentru un program de nivel national, care va fi implementat incepand cu 2009. O prima implementare la nivel national este planificata pentru cel de al doilea trimestru din 2008.
Utilizand MasterCard PayPass, consumatorii vor trece cardul lor co-branded PayPass prin fata unui cititor echipat cu tehnologia PayPass pentru a realiza tranzactii cu o valoare mai mica de 25 euro la toti comerciantii participanti la program. Tehnologia inovatoare PayPass a fost special conceputa pentru ca platile de valoare mica sa poata fi realizate rapid, sigur si usor, iar clientii sa nu mai fie obligati sa aiba la ei monede sau cecuri. Pentru cumparaturile cu o valoare mai mare, se poate cere in continuare introducerea codului PIN la terminal.
Cathleen Conforti, SVP, Global PayPass la MasterCard Worldwide, spune: `Decizia luata de Banque Accord si Auchan de a-si uni fortele cu MasterCard PayPass pentru acest program pilot vine sa intareasca pozitia noastra pe segmentul platilor contactless.
`Cu peste 19 milioane de carduri MasterCard PayPass acceptate la peste 73.000 de puncte de vanzare din intreaga lume si programe pilot dezvoltate in 20 de tari, MasterCard se afla in fruntea demersurilor privind inlocuirea numerarului pentru platile de valoare mica cu o metoda de plata mai sigura, mai rapida si mai usoara.
Damien Guermonprez, CEO al Banque Accord spune: `Dorim sa implementam programul la nivel national incepand cu 2008. Faptul ca timpul petrecut la casa este redus in medie cu 40% va incanta cu siguranta hypermarket-urile, retailerii specializati si furnizorii. Tranzactiile PayPass joaca un rol important in procesul de satisfacere a clientilor care vor sta la cozi mai mici, lucru care va insemna pentru retaileri o crestere a vanzarilor.
Arnaud Mulliez, Presedinte Auchan Franta, adauga: `Din punct de vedere al retailerilor, situatia este foarte simpla. Noi trebuie sa reducem mereu timpul petrecut de clientii nostri in fata casei de marcat. Si, de aceea, trebuie sa fim pregatiti sa adoptam noi metode prin care sa atingem acest scop, iar tehnologia platilor contactless ne poate ajuta.`
Integral pe BankNews
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...