Zilele de 20 aprilie si 1 Mai 2009 sunt declarate zile nelucratoare in unitatile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru Call Center Raiffeisen Direct, cu exceptia unitatilor din cadrul magazinelor tip supermarket si Mall.
Call Center-ul bancii va asigura asistenta permanenta pentru carduri si servicile myBanking, Raiffeisen Online si Raiffeisen Exclusive.
Programul agentiilor Raiffeisen din supermarket-uri si Mall vor avea urmatorul orar:
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...