Romanii sunt nemultumiti de calitatea serviciilor si lipsa transparentei din sectorul bancar romanesc, aspecte sesizate de jumatate din utilizatorii serviciilor si produselor bancare, potrivit unui sondaj de opinie realizat de publicatia electronica BankingNews. Astfel, 30 la suta din repondenti sunt nemultumiti de calitatea serviciilor, in timp ce 27 la suta considera ca nu exista transparenta totala. Alti 19 la suta din repondenti sunt deranjati de cozile interminabile la care trebuie sa astepte, in timp ce 13% incrimineaza comisioanele prea mari. Nivelul dobanzilor este deranjant pentru 13% din repondentii sondajului.
Sursa: Adevarul
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...