Clientii Bancpost au fost supusi unei tentative de frauda prin internet. Acestia primeau un mesaj prin care erau informati ca banca a introdus un nou serviciu iar pentru activarea acestuia era necesara dezvaluirea codului PIN al cardului, informeaza Realitatea TV.
Pagina falsa semana cu pagina oficiala a bancii si in cazul in care utilizatorii cereau mai multe informatii acestia erau redirectionati catre site-ul oficial Bancpost. Conform mesajului, noul serviciu era obligatoriu si urma sa devina functional din 10 februarie.
Reprezentantii bancii i-au informat pe toti clientii in legatura cu mesajul fals.
Redactia BursaAsigurarilor.ro
Poate fi preluat doar cu acordul scris al www.bursaasigurarilor.ro
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...