Visa Romania si cele 27 de banci partenere vor cheltui in acest an un milion de euro pentru campanii de promovare a platii cu cardul.
Mesajele campaniilor vor fi prezentate pe print, radio, online, in benzinarii si mall-uri. Posturile de televiziune nu sunt incluse in campanie, potrivit Ziarul Financiar.
Catalin Cretu, director general pentru Romania in Visa Europe, a declarat ca platile la comercianti reprezinta doar 12% din sumele tranzactionate pe card in Romania, restul fiind retrageri de numerar de la bancomate. In acelasi timp, procentul din Europa Centrala este de 20%, iar in Vest depaseste 50%.
Pe langa folosirea cardului la comercianti, campania va promova si folosirea cardului pentru plata impozitelor locale.
Controversele continua dupa anuntarea datelor obtinute in urma testului de stres derulat de...
ING Life este singura companie de asigurari din Romania - din cele 13 supuse unor teste de stres de...
Asigurarea a locuintelor impotriva cutremurelor, a alunecarilor de teren sau a inundatiilor devine...
Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut un plafon suplimentar in cadrul programului Prima Casa in...
Autoritatea de Supraveghere Financiara a adoptat normele privind Pool-ul de Asigurare Impotriva...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...