O noua fila din razboiul dintre producatorii si comerciantii de autovehicule. Scandalul controversatei taxe de inmatriculare auto se muta pe un nou palier. Pentru ca nivelul aberant al acestui bir sa nu scada, conducerea uzinei Dacia Pitesti are o propunere inedita
Vicepresedintele societatii, Constantin Stroe, propune ca o parte din taxa de prima inmatriculare sa fie suportata de importatorii de masini second-hand.
In replica, importatorii de masini second-hand considera ca producatorul
Directorul parcului de masini uzate Autovit, Liviu Dobrin, sustine ca propunerea celor de la Dacia este absurda si ca singurul lucru la care se gandeste producatorul auto este propriul profit.
In opinia lui Dobrin, taxa de prima inmatriculare nu va conduce decat la parafiscalitate, care va spolia puterea de cumparare a romanilor.
Scandalul controversatei taxe de inmatriculare auto se muta pe un nou palier. Pentru ca nivelul aberant al acestui bir sa nu scada, conducerea uzinei Dacia Pitesti are o propunere inedita. Vicepresedintele societatii, Constantin Stroe, propune ca o parte din taxa de prima inmatriculare sa fie suportata de importatorii de masini second-hand. In replica, directorul parcului de masini uzate Autovit, Liviu Dobrin, sustine ca propunerea celor de la Dacia este absurda si ca singurul lucru la care se gandeste producatorul auto este propriul profit.
Vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, a declarat pentru `Gardianul` ca autoritatile nu trebuie sa mai aiba in vedere anularea taxei de inmatriculare. Acesta propune o alta varianta, convenabila, din punctul sau de vedere, atat pentru statul roman, cat si pentru cetateni. `Comerciantii de masini second-hand au o marja de profit de pe urma vanzarii acestor masini importate. O parte din acest profit ar trebui sa il transfere clientului. Pe seama nenorocirii populatiei se imbogatesc altii.
Propunerea mea este ca cei care comercializeaza masini second-hand sa preia aceasta taxa spre a face posibil comertul cu masini de ocazie si sa usureze sarcina cumparatorului`, a explicat Stroe. Acesta considera ca cei care comercializeaza masini second-hand sunt protejati, nefiind obligati sa adopte vreo masura sau sa li se lezeze in vreun fel interesele. `Au aparut arsenale de argumente, ca toata lumea sa faca ceva, numai comerciantii nu. Toti ceilalti trebuie sa cedeze, numai ei nu. Bugetul statului ar trebui sa incaseze valoarea integrala a taxei, dar sa nu o suporte numai clientul, asta este propunerea noastra`, a mai spus Constantin Stroe.
Importatorii second-hand acuza
Importatorii de masini second-hand considera insa ca producatorul
De fapt, francezii de la Renault platesc romanii care lucreaza la uzina de la Pitesti cu salarii care reprezinta 10-20% din lefurile pe care le primesc francezii pentru aceeasi munca. Eu zic ca trebuie, in primul rand, asigurat un cadru concurential pe piata auto din
`Chiar as vrea sa vad daca se va tine cont de propunerea celor de la
Sursa: www.gardianul.ro
Un studiu international, dat publicitatii in acest an, arata influenta semnificativa pe care o pot...
Peste doua zile, primariile vor putea aplica amenzi cuprinse intre 100 si 500 de lei proprietarilor...
Principalul risc perceput de catre managerii din domeniul asigurarilor este valul de noi...
Asigurarea locuintei cu 50 de bani pe zi pare a fi ireala, avand in vedere ca suma este atat de...
Prima iubire" nu se uita niciodata si, in foarte multe cazuri, este foarte greu sa scapi de ea,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...