Concernul DaimlerChrysler AG a lansat joi pe piata romaneasca noua generatie a limuzinei Mercedes C Klasse din care estimeaza ca va vinde 500 - 550 de unitati anul acesta, model pentru care a primit deja 100 de comenzi, au spus reprezentantii DaimlerChrysler Autotmotive Romania. Reprezentantii companiei au declarat ca vanzarile de pe piata noastra ar putea fi mai mari, insa cota alocata de producator tarii noastre nu poate fi depasita. Comenzile pentru masina s-au putut face de acum doua luni, dar nu a livrat nicio masina pana la lansarea oficiala.
A treia generatie a Mercedes C Klasse berlina are 4,58 metri lungime, cu 5 centimetri mai mult decat generatia precedenta, lansata in anul 2000. Modelul va fi disponibil in trei variante de echipare, diferite si ca desgin: Avantgarde, Elegance si Clasic, iar motoarele vor fi cu aproximativ 10% mai puternice decat la versiunile din prezent. Masina e disponibila in opt versiuni de motorizate: cinci pe benzina si trei diesel, cu puteri cuprinse intre 136 si 272 de cai putere. Preturile variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 25.500 si 37.500 euro, cu TVA inclus. Noua limuzina C Klasse concureaza pe piata cu modele precum BMW seria 3 si Audi A4.
Noua limuzina Clasa C inlocuieste o serie din care au fost vandute pe plan mondial peste 1,4 milioane de autovehicule incepand cu primavara anului 2000. In total, Mercedes-Benz a vandut, in intreaga lume, peste doua milioane de masini din versiunile Saloon (limuzina), Estate si Sports Coupe ale modelului anterior C Klasse. Acest lucru face din acest model cel mai bine vandut autoturism Mercedes-Benz. Germania reprezinta cea mai mare piata pentru acest model, aici fiind distribuite peste 30% din autovehiculele Clasa C vandute la nivel mondial.
DaimlerChrysler a vandut anul trecut in Romania 1.685 de masini Mercedes, dintre care aproximativ 400 au fost clasa C. Anul acesta, producatorul spera sa vanda aproximativ 2.000 de autoturisme Mercedes, iar tinta de vanzari pentru toate marcile sale este de 6.000 de unitati pe piata romaneasca. Anul trecut, in tara s-au vandut aproximativ 4.800 de automobile ale marcilor DaimlerChrysler, cu 30% mai mult decat in 2005, cand vanzarile s-au situat in jurul a 3.700 de unitati.
Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul Tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.
Sursa: Bank News
Un studiu international, dat publicitatii in acest an, arata influenta semnificativa pe care o pot...
Peste doua zile, primariile vor putea aplica amenzi cuprinse intre 100 si 500 de lei proprietarilor...
Principalul risc perceput de catre managerii din domeniul asigurarilor este valul de noi...
Asigurarea locuintei cu 50 de bani pe zi pare a fi ireala, avand in vedere ca suma este atat de...
Prima iubire" nu se uita niciodata si, in foarte multe cazuri, este foarte greu sa scapi de ea,...
Un proiect ASF de modificare a Normei 23/2014 ce vizeaza asigurarea obligatorie RCA ar putea aduce...
Produsele de asigurari au inregistrat cei mai importanti indici de crestere in contextul general al...
Societatile care opereaza pe pietele financiare nebancare si care sunt autorizate, reglementate si...
Cu o asigurare de sanatate privata obtii nu doar plata tratamentului, ci in plus esti incurajat sa...
Despagubirea clientilor defunctei Astra Asigurari se dovedeste a fi un proces anevoios, nu numai...